miércoles, 23 de noviembre de 2016

PERSONES IMPORTANTS EN LA MEUA VIDA

Al llarg de la meua curta vida he vist a moltes persones volgudes plorant per la mort d’algú, tant significatiu per a ells, com els seus avis. Pense que ha de ser meravellós, aixó de tenir a unes persones tant especials, però, jo no vaig tenir el gust de conèixer-los (excepte a un avi que tenia alzheimer i jo era molt xicoteta).
Tot i açó, en la meva vida he tingut a certes personses d’avançada edat admirables. Una d’elles és la meua tia, quan els meus pares no podien fer-se càrrec de nosaltres, ella ho feia. Sempre m’agradat la seua companyía, anar a visitar-la i sentir la escalfor de la seua llar en les fredes nits d’hivern vora al foc. Altra persona podría ser la meua veïna de baix, sempre m’ha demostrat molt d’afecte, tot i la seua avançada edat. Recorde quan em cridava pel pati i jo baixava a la seua casa per tal de que em donara alguna peça de roba que se’ns havia caigut, alguna cosa de menjar o fin i tot, perquè volia parlar en algú. De vegades, sent que ha estat com l’àvia que mai he arribat a conèixer. Les altres persones que crec que sempre admiraré són els meus pares, aquells que donarien fins l’últim segon de la seua vida per nosaltres. Pense que sovint no els valorem tot el que es mereixen.
Podríem dir que l’influència d’aquestes persones per a nosltres és molt important i ens fa ser qui som. Per tant, no valen milions, perquè el que valen no és pot mesurar.
Marina

No hay comentarios:

Publicar un comentario