lunes, 5 de diciembre de 2016

TEMPS LLIURE:

No tinc segur si algunes d'aquestes coses es poden anomenar temps lliure o rutina, però 
vaig a explicar-vos:
Una de les coses que faig i que més m'agrada és l'atletisme. Molta gent no enten que té de divertit córrer, però es que no saben que aquest esport no és sols córrer, hi han moltes més disciplines, com pot ser el pes, la pèrtiga, salt d'altura, etc.

Fa temps em vaig apuntar, ja que els meus amics anavem i doncs jo vaig pensar, per que jo no? Ara ja fa d'aixó 9 anys i seguisc amb la mateixa il·lusió que el primer dia.


Cada any que passa la cosa és complica més, ja que les hores i els dies d'entrenament van augmentat al igual que els estudis. Posant d'exemple, el meu cas, entrene de dilluns a divendres i després diumenge, tant sols  tinc un día de descans i cada entrenament pot durar, unes dues hores més o menys, i sumant a aquest el temps d'estudi i hores de reforç. Amb tot açó, tinc  poc temps lliure, ja que els dies sols tenen 24hores i no es poden allargar.

Tenint en compte el que he dit adés, así és on entra el tema del temps lliure o rutina. Jo açó no ho considere temps lliure ja que forma part d'una rutina diaria, al igual que el anar a l'escola. Sols que el temps que estic entrenant, per a mi, és temps de descansar la ment i disfrutar.

Clara 




No hay comentarios:

Publicar un comentario